Kaip pasirinkti tinkamą tekstų rašytoją?

Investuoti į savo turinio rinkodarą 2024metais turėtų būti prioritetas. Kodėl? Kokybiškas turinys gali sugeneruoti daugiau konversijų ir pritraukti daugiau lankytojų iš paieškos sistemų.

Atrasti tekstų rašytoją ir pasirinkti geriausią asmenį, su kuriuo dirbti, iš pradžių gali atrodyti, kad viskas priklauso nuo kainos. Tačiau iš patirties žinome, kad tinkamo tekstų rašytojo samdymas Jūsų projektui reikalauja daug daugiau nei tik pinigų. Štai keletas mūsų patarimų, kaip atrasti geriausią tekstų rašytoją jūsų kitam projektui.

Kokį rašytoją rinktis?

Agentūra ar individualus rašytojas?

Agentūra gali padėti Jums atlikti daug sudėtingų užduočių įvairiais būdais:

  • Jie jau atrinko gerus tekstų rašytojus už Jus. Gavę bent vieną gyvenimo aprašymą per dieną, ir žinant, kad rašytojų dienos įkainiai svyruoja nuo 100 iki 500 eurų, dažnai paaiškėja, kad aukštesni tarifai nėra pagrįsti, o naujų ir kompetentingų rašytojų paieška, išbandymas ir įtraukimas yra reikšmingas įsipareigojimas. Tai yra veikla, kurią turėsite atlikti patys, jei nuspręsite viską valdyti vidaus ištekliais. Atsiminkite, kad patikimumo ir nuoseklumo veiksniai gali tapti akivaizdūs tik po kelių savaičių ar mėnesių.
  • Jie gali pasiūlyti įvairius specialistus skirtingoms temoms. Jei esate agentūra, dirbanti su klientais iš įvairių sektorių ir ieškote turinio partnerio, arba įmonė su įvairiomis prekės ženklais, tai gali būti nepakeičiama, suteikiant visas paslaugas vienoje vietoje, nepriklausomai nuo srities.
  • Jie gali pridėti vertę per redakcines kontroles ir projektų valdymą, kuris gali palengvinti Jūsų gyvenimą.
  • Jie gali turėti papildomų paslaugų, kurios padės išgauti daugiau iš jūsų projekto. Pavyzdžiui, mūsų agentūroje yra pilno etato SEO specialistas, konsultuojantis klientus paieškos rinkodaros klausimais. Jis padeda atlikti raktažodžių tyrimą, straipsnių tyrimą ir strategiją, „on-page“ SEO ir konversijų optimizavimą. Tai prideda papildomą vertės sluoksnį, kurio vienas rašytojas negali suteikti.
  • Svarbu atitikti savo lūkesčius pasirinktai agentūrai. Jei norite didelio kiekio už mažą kainą, netikėkite, kad Jūsų agentūra galės tvarkyti sudėtingas užduotis. Kita vertus, Jums gali nereikėti patarimų dėl tono, turinio strategijos ar SEO, jei Jums, pavyzdžiui, reikia 100 trumpų produkto aprašymų.

Laisvai samdomas rašytojas ar rašytojas įmonės viduje?

Jeigu nusprendėte, kad Jums reikalingas individualus tekstų rašytojas, tuomet reikia apsispręsti, ar norite laisvai samdomo darbuotojo, ar darbuotojo, dirbančio įmonėje, pilnu arba daliniu etatu.

Laisvai samdomas darbuotojas gali pasiūlyti geresnes kainas ir galbūt turėti įvairiapusišką patirtį, kuri gali suteikti netikėtų įžvalgų Jūsų organizacijai. Jūs mokate jiems tik tada, kai jums jų reikia – tai gera alternatyva, jei turite tik mažesnius projektus, pavyzdžiui, keletą mėnesinių tinklaraščių įrašų, nedidelį svetainės pertvarkymą ar atsitiktinį naujienlaiškį. Minusas yra tas, kad turėsite prisitaikyti prie kitų klientų – laisvai samdomas darbuotojas nebus pasiekiamas Jums reikiamu metu. Vienas svarbus aspektas, kurį reikia apsvarstyti, yra tas, kad jis nebus Jūsų organizacijos dalis – jis neįsigilins į Jūsų prekės ženklą. Todėl, jei norite, kad Jūsų tekstų rašytojas būtų integruotas į Jūsų organizaciją (paieška, socialiniai tinklai, pardavimai, produkto/verslo vystymas, prekės ženklas) ir iš tikrųjų suprastų Jūsų produktą ar paslaugą, galbūt geriau rinktis darbuotoją, dirbantį įmonėje. Dar vienas svarbus privalumas, turint darbuotoją įmonėje, yra tas, kad jis visada pasiekiamas – jei generalinis direktorius reikalauja ataskaitos ar svarbaus el. laiško, jie gali nedelsiant į tai reaguoti. Jei klientų aptarnavimo skyrius pastebi klaidingą teiginį svetainėje, Jūsų tekstų rašytojas gali nedelsiant tai ištaisyti. Be to, jei turite didelę komandą su daugybe judančių dalių, kurios reikalauja daug susitikimų, rašytojas visuomet galės dalyvauti. Žinoma, trūkumai gali būti tai, kad juos sunku įdarbinti ir brangu įtraukti bei išlaikyti. Turėdami darbuotoją įmonėje, galite jausti poreikį „maitinti mašiną“, kad jis būtų užimtas. Tai taip pat reiškia papildomą asmenį valdymui, ir reikia įvertinti instruktavimo laiką, galbūt redagavimą ir kitas administracines užduotis.

Kaip pasirinkti gerą tekstų rašytoją?

Ieškokite tekstų rašytojo, kuris turi tiesioginę patirtį jūsų pramonės šakoje arba su panašiais projektais. Jei norite sukurti tinklalapio turinį, verta rinktis tekstų rašytoją, turintį patirties su internetinio turinio kūrimu.

Mes atidžiai deriname projektus su tekstų rašytojų patirtimi. Pavyzdžiui, turėdami draudimo įmonės svetainės projektą, pasirinktume rašytoją, turintį tiesioginės patirties draudimo srityje, nes žinome, kad jis galės nedelsiant pradėti darbą.

Kalbant apie pradžios laikotarpį, svarbu suprasti, kad kiekvienam, ką įdarbinsite, reikės laiko susipažinti su Jumis, Jūsų prekės ženklu ir organizacija – ypač, jei ieškote ilgalaikio bendradarbiavimo. Prekės ženklo gairės yra geras pradžios taškas, tačiau jas dažnai reikia paaiškinti, ir jos gali būti pernelyg sudėtingos. Rekomenduočiau duoti rašytojui būtiniausią informaciją pradėti darbui ir ne daugiau.

Mano nuomone, tikrasis prekės ženklo suvokimas atsiranda rašymo proceso metu. Pradėkite nuo mažų turinio partijų, kad ankstyvi klaidingi žingsniai nesustiprėtų per kelis puslapius. Skirkite laiko, kad pateiktumėte konstruktyvius pirmųjų darbų atsiliepimus. Atsiliepimai turėtų būti kuo konkretesni. Išsiklauskite, kaip atrodo geras rezultatas, kad visi žinotų, kuria kryptimi juda.

Pažvelkite, kaip jie pateikia save rinkai

Kitas produktyvus būdas pasirinkti tinkamą tekstų rašytoją – įvertinti, kaip jie pateikia save rinkai. Ar jie aktyviai rašo tinklaraščius savo svetainėje? Ar dažnai skelbia ir bendrauja socialinėse medijose? Jei jų turinio rinkodara atrodo aukštos kokybės, tai yra geras ženklas, suteikiantis pasitikėjimą jūsų sprendimui.

Pabendraukite su jais

Nėra geresnio būdo pasirinkti tekstų rašytoją nei tiesiogiai su jais pabendrauti. Užduokite klausimus apie jų darbo būdą, patirtį ir galimybę pradėti jūsų užsakymą.

Užduokite sau keletą klausimų bendravimo metu ir po jo:

  • Ar su šiuo asmeniu būtų malonu dirbti?
  • Ar jaučiate, kad jis gali atlikti darbą?
  • Ar rašytojas įtikino Jus, kad yra tinkamas asmuo darbui?
  • Ar jis atrodo palaikantis ir bendradarbiaujantis? Pasikliaukite savo instinktais ir rinkitės tekstų rašytoją, su kuriuo jaučiatės patogiausiai.

Paprašykite pavyzdžio

Kitas būdas įtikinti jus dėl sprendimo yra paprašyti tam tikro aktualaus pavyzdžio – susijusio su Jūsų sektoriumi arba panašaus į galvoje turimą projektą.

Jei reikia kažko konkretaus, užsakykite pavyzdį iš tekstų rašytojo. Tai bus ekonomiškai efektyvus būdas įvertinti tekstų rašytoją ir nustatyti, ar jis atitinka Jūsų proceso bei rinkodaros reikalavimus.

Norite būti tikri, kad jūsų tekstų rašytojas yra asmuo, su kuriuo galite dirbti ir kuris rašo būtent taip, kaip Jums reikia.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *